< Lifestyle

En brez drugega ne moremo 

blog-velika.jpg

Informacije, ki šibajo od enega do drugega kot svetloba, neprimerljivo več orodij za komunikacijo kot so le pogovor, šepetanje in pošiljanje papirnatih letal, ter potencial za odkrivanje neverjetnih stvari so sveta trojica sodobnega sveta. Vsakemu posamezniku in tudi podjetjem so ponujene skorajda neštete možnosti in priložnosti, ki se ob pravilni izrabi lahko realizirajo v inovativnosti. In inovativnost je tista, ki dovoljuje, da »z viška« gledamo na konkurenco. Na prvi pogled nelogična sodelovanja so pravzaprav tista, ki so najbolj logična. Če bi vam povedali, da Shoppster in Telemach sodelujeta, bi primikali z glavo in rekli »ja, logično!«, ali bi vaše misli šle v »huh?« fazo?  

Začnimo na začetku. Glavni junak Shoppsterjeve prodajne pravljice je kupec. Kupec, ki premaguje časovne ovire, enostavno nameče izdelke v virtualno košarico in na koncu kupi po ugodnih cenah. Grajenje Shoppster trgovine in blagovne znamke je vedno bilo in vedno bo potekalo z načelom »največ za kupca«. Zato danes na Shoppsterju najdete vse na enem mestu. Korak za korakom smo skozi svoja tri dobra leta vztrajno širili ponudbo, ki danes šteje že 200.000 izdelkov. Preden nas ustavite – vemo, da ni dovolj le izdelek, kupcu je potrebno ponuditi več, še več, največ! Poslušamo potrebe in želje kupcev, spremljamo trende in preizkušamo novosti.  

In zakaj smo omenili Telemach, najhitreje rastočega mobilnega operaterja v Sloveniji? Dovolite, da razložimo! Povezovanje med podjetji in ustvarjanje singergijskih učinkov je za nas tisti način, da vračamo kupcu in ustvarjamo tisto dodano vrednost. Shoppster je spletna trgovina, katere že osnovna značilnost pove, da deluje v spletnem okolju in za to zahteva spletno povezavo. Telemach po drugi strani nudi širokemu naboru uporabnikov internetno in mobilno povezavo ter tudi naprave za to. Že veste, kam pes taco moli? V DNK-ju obeh podjetij se nahaja uporaba komunikacije preko interneta. Internet je tisti, ki nas povezuje, podpira in omogoča delovanje. Lahko bi rekli, »kaj ti bo spletna trgovina, če nimaš interneta«? Naši kupci so teoretično gledano tudi Telemach uporabniki, kar je bila za nas priložnost, da spletnemu nakupovalcu povrnemo zvestobo.  

Skupaj nas drži dejstvo, da oboji rastemo. No, Telemach je že kar nekaj časa prisoten med slovenskimi uporabniki. Telemach nam je kot starejši bratranec, ki podaja zgled, in ima visoko število zadovoljnih uporabnikov internetnega in mobilnega omrežja. Se pravi, da nekaj delajo prav. In prav ti uporabniki uporabljajo Telemachovo omrežje za brskanje po Shoppster spletni trgovini. En brez drugega ne moremo.  

Zato smo se odločili, da bomo sodobnemu uporabniku, kupcu, potrošniku skupaj ponudili več, saj je on tretji in ključni del naše povezave. Ker bi lahko naše storitve opisali kot pametne in našega kupca kot pametnega, saj najde najugodnejše in široko ponudbo ravno pri nas, je bilo torej smiselno oblikovati nekaj še bolj pametnega. In tako je nastal Shoppster Smart klub, ki brezplačno članstvo nudi prav vsakemu spletnemu kupcu v naši trgovini. Registrirani člani vsak mesec prihranijo na 50 posebej izbranih izdelkih. Vendar to še ni vse.  

Še več smo ponudili Telemachovim naročnikom. Naslednja stopnja Shoppster Smart kluba, imenovana Connect, je namenjena prav njim. Že samo ime programa razkriva, da gre za hitro in enostavno povezavo Shoppster uporabniškega računa s Telemachovim. Na ta način smo ustvarili novo singergijo pametnega nakupovanja. Kupec vsak mesec lahko izbira med pametno ponudbo 100 izdelkov s prihranki vse do 50 %. Zvestoba nakupovanje je občasno nagrajena tudi z ostalimi ugodnostmi, kot je brezplačna poštnina, ki danes predstavlja pomemben strošek na strani kupca. 

blog-mala.jpg

Največja prednost Smart Connect kluba je ta, da smo z vodilnim slovenskim ponudnikom obročnega odplačevanja izvedli in še vedno izvajamo ugodnost obročnega odplačevanja do 24 obrokov brez obresti! Res pametno nakupovanje, ki ne poseže globoko v denarnice.  

 

V prihodnosti bomo še vedno poslušali kupce in sodelovali skupaj, saj gre za komplementarno ponudbo dveh uspešnih podjetij, ki lahko skupaj za kupce ustvarita nove ugodnosti in dvigneta izkušnjo spletnega nakupovanja na nov nivo. Veselimo se oblikovanja prihodnjih ugodnosti, ki bodo izhajale iz našega sinergijskega sodelovanja. Veselimo se največ.