> Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja

Naša spletna trgovina po izrednih okoliščinah zaradi virusa COVID-19 spet posluje normalno. Vse veljavne prilagoditve in aktualne ukrepe lahko preberete na povezavi spodaj. Še vedno lahko pride do manjših zamikov pri dobavi s strani dobaviteljev in dostavi do strank zaradi obremenjenosti Pošte Slovenije.

https://www.shoppster.si/vsebina/izredno_obvestilo
 



Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine shoppster.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
 
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
 
Shoppster.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje IDEO PLUS spletna prodaja d.o.o., Brnčičeva ulica 49A, 1231 Ljubljana – Črnuče, matična številka 2297612000, davčna številka SI 67694233, v nadaljevanju skrajšano IDEO PLUS d.o.o., ali tudi prodajalec ali ponudnik storitev e-poslovanja. Ponudnik na pogodbeni podlagi izvaja storitve e-poslovanja preko spletne domene shoppster.si, ki je v imetništvu podjetja SHOPPSTER, spletna trgovina, d.o.o., Brnčičeva ulica 49A, 1231 Ljubljana – Črnuče, matična številka 8477574000, davčna številka SI 37230581 (v nadaljevanju skrajšano: Shoppster d.o.o.).
 
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje shoppster.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Načini plačila - plačilni pogoji
Cene in dobavni roki
Postopek nakupa in hramba podatkov
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)
Reklamacije naših storitev:
 
V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek, za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na poprodaja-slo@shoppster.com
 
 
Reklamacija dostave:
 
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri prodajalcu.
 
Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila, dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo blaga oziroma ureditev zadeve poskrbi prodajalec.
 
Prodajalec se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, prodajalec lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec pravico do zamenjave izdelka. 
 
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na poprodaja-slo@shoppster.com. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
 
 
Uveljavljanje garancije:
 
Za izdelke kupljene pri nas, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
 
Prodajalec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.
 
Če imate dodatno vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na poprodaja-slo@shoppster.com
 
Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po 2 (dveh) letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

 
Stvarna napaka:
 
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.
 
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
 
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.
 
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
 
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.
 
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: poprodaja-slo@shoppster.com
Dostava in osebni prevzem
Napotki ob prevzemu blaga
Kode ugodnosti
Odveza odgovornosti
Pritožbe in spori
Ocene in mnenja
Montaža, priklop in sestava blaga
Pravno obvestilo
Spletna trgovina shoppster.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 21/1995 s spremembami; v nadaljevanju ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
 
 
Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
 
Sedež podjetja:
SHOPPSTER, spletna trgovina, d.o.o.,
Brnčičeva ulica 49A
1231 Ljubljana – Črnuče
TRR pri UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.: SI56 2900 0005 3046 732
BIC/SWIFT: BACXSI22
ID za DDV: SI 37230581
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 8477574000
Št. vložka pri Okrožnem sodišču v Ljubljani: 7.500,00EUR
 
in
 
IDEO PLUS d.o.o.
Brnčičeva ulica 49a
1231  Ljubljana Črnuče
TRR pri UniCredit Bank: SI56 2900 0005 5386 469
BIC/SWIFT: BACXSI22
ID za DDV: SI67694233
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 2297612000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 1/46945/00
 
Pogoji poslovanja veljajo od 1.11.2020.
Odlične cene,
promocije in
kode ugodnosti!
Prijavi se
S prijavo se strinjate z včlanitvijo v našo e-listo. Na vaš epoštni naslov bomo občasno pošiljali lastne promocijske, marketinške in prodajne vsebine.
IDEO PLUS d.o.o.
T: 059 100 900
E: info-slo@shoppster.com
Prevzemno mesto
od ponedeljka do petka:
od 7:00 do 17:00
Brnčičeva 49a
1231 Ljubljana - Črnuče
Klicni center
od ponedeljka do nedelje:
od: 8:00 do 22:00
E-trgovine, proizvajalci
Vstopite v trgovino izbranega proizvajalca.
Kliknite za seznam
Hitro dobavljivi izdelki
Preverite ponudbo izdelkov na zalogi.
Kliknite za ogled
Ponujamo vam več...
Pri nakupu izbranih izdelkov vam omogočamo tudi montažo, priklop, sestavo, svetovanje...
Kliknite za informacije
Info Blog
Preberite koristne nasvete.
Kliknite za ogled
Uporaba piškotkov
Na Shoppster.si uporabljamo piškotke, s katerimi zagotavljamo varno, napredno in prijetno nakupovalno izkušnjo.
Več informacij in nastavitve piškotkov najdete na povezavi
     

Ideo Plus d.o.o. 2007-2020 vse pravice pridržane, Izdelava spletnih strani www.normstudio.si

NE SPREGLEJTE NOBENE SUPER PONUDBE!
kode ugodnosti
ugodne cene
promocije


S prijavo se strinjate z včlanitvijo v našo e-listo. Na vaš e-poštni naslov bomo občasno pošiljali lastne promocijske, marketinške in prodajne vsebine. Svojo privolitev v pošiljanje oglasnih sporočil lahko kadarkoli prekličete. Več informacij najdete v naši Izjavi o zasebnosti.

Spletni piškotki
Shoppster.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja kakovostnejše spletne storitve, analizo uporabe in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih in vaše nastavitve
Razumem in želim nadaljevati
box