Vse kategorije
PRIMERNO ZA: domača uporaba, manjše pisarne.
PREDNOSTI: enostaven za uporabo, kompaktna velikost, nizki stroški, Wi-Fi.
Funkcije: tiskanje.
Format in tehnologija: A4, laserski.
Ločljivost tiskanja: do 2400 x 600 dpi.
Hitrost tiskanja: 20 strani/min.
Povezava: USB, Wi-Fi.
Garancija: 1 leto (možnost brezplačnega podaljšanja na 3 leta).
Tonerji: TN-1090 (črna).
Priložen toner: 1.500 strani (črna).
Oznake izdelka: laserski, printer, HL1223WEYJ1, HL-1223WE, 1223WE.
Da boste brez skrbi, imajo Brother izdelki 3 leta garancije ob obvezni spletni registraciji, kar pomeni dodatne storitve za vaš izdelek.
Kako do garancije?
1. Nakup izbrane Brother naprave.
2. Registracija naprave.
Glede na vrsto izdelka garancija pokriva dva načina popravil:
1. Popravilo se nanaša na poslovne naprave, t. i. Popravilo PRI STRANKI (On-Site), kar pomeni, da bo serviser prišel k vam in opravil popravilo ali zamenjavo naprave.
2. Popravilo se nanaša na naprave, ki spadajo v domačo rabo, t. i. Popravilo Z DOSTAVO NA SERVIS (RTB, Return-to-base), kar pomeni, da morate napravo odpeljati ali poslati (na svoje stroške) v pooblaščeni servis ter jo po končanem popravilu na lastne stroške tudi prevzeti. V kateri način spada vaša naprava, si lahko pogledate na spodnjem seznamu.
PRIMERNO ZA: domača uporaba, manjše pisarne.
PREDNOSTI: enostaven za uporabo, kompaktna velikost, nizki stroški, Wi-Fi.
Funkcije: tiskanje.
Format in tehnologija: A4, laserski.
Ločljivost tiskanja: do 2400 x 600 dpi.
Hitrost tiskanja: 20 strani/min.
Povezava: USB, Wi-Fi.
Garancija: 1 leto (možnost brezplačnega podaljšanja na 3 leta).
Tonerji: TN-1090 (črna).
Priložen toner: 1.500 strani (črna).
Oznake izdelka: laserski, printer, HL1223WEYJ1, HL-1223WE, 1223WE.
Da boste brez skrbi, imajo Brother izdelki 3 leta garancije ob obvezni spletni registraciji, kar pomeni dodatne storitve za vaš izdelek.
Kako do garancije?
1. Nakup izbrane Brother naprave.
2. Registracija naprave.
Glede na vrsto izdelka garancija pokriva dva načina popravil:
1. Popravilo se nanaša na poslovne naprave, t. i. Popravilo PRI STRANKI (On-Site), kar pomeni, da bo serviser prišel k vam in opravil popravilo ali zamenjavo naprave.
2. Popravilo se nanaša na naprave, ki spadajo v domačo rabo, t. i. Popravilo Z DOSTAVO NA SERVIS (RTB, Return-to-base), kar pomeni, da morate napravo odpeljati ali poslati (na svoje stroške) v pooblaščeni servis ter jo po končanem popravilu na lastne stroške tudi prevzeti. V kateri način spada vaša naprava, si lahko pogledate na spodnjem seznamu.