Splošni pogoji

S temi Splošnimi pogoji se urejajo pogoji nakupa in prodaje blaga, pravice in obveznosti potrošnikov ter druga vprašanja, pomembna za delovanje spletne platforme in spletne trgovine Shoppster.si (v nadaljevanju: Platforma), ki deluje v okviru podjetja Shoppster, spletna trgovina, d.o.o., s sedežem na naslovu Brnčičeva ulica 49A, 1231 Ljubljana - Črnuče, elektronska pošta: [email protected], kontaktni telefon: 059 100 900, matična številka: 8477574000, davčna številka: SI 37230581 (v nadaljevanju Shoppster). Splošni pogoji predstavljajo tudi pogodbene določbe med Shoppsterjem in vsakim posameznim potrošnikom, ki blago naroča prek Platforme. Shoppster deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Potrošnik z registracijo za dostop do Platforme, enkratnim dostopom do Platforme, klikom na polje »potrditev naročila« ali dostopom do Platforme prek drugih elektronskih komunikacijskih kanalov (npr. po telefonu) izjavi, da je obveščen o vsebini teh Splošnih pogojev in sprejema njegove določbe.

Po izvedbi naročila na Platformi bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Ustvarjeno naročilo«, v katerem bo obveščen, da je bilo njegovo naročilo uspešno ustvarjeno. To elektronsko sporočilo predstavlja potrditev, da so izpolnjeni vsi predpogoji za nadaljnjo obdelavo naročila s strani Shoppsterja in njegovih dobaviteljev. Ko Shoppster od dobavitelja prejme potrditev, da so vsi izdelki iz naročilnice na zalogi, ko dobavitelj pripravi pošiljko in jo pošlje po kurirju ali je dosegljiva na prevzemnem mestu, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo potrjeno«, s katerim se ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno in prevzeto s strani kurirske službe ali dosegljivo na prevzemnem mestu.

Pogodba traja, dokler niso izpolnjene pravice in obveznosti pogodbenih strank po pogodbi. Blago lahko naročajo samo polnoletne osebe. Shoppster si bo razumno prizadeval, da bo blago, prikazano na Platformi, na voljo na zalogi v zadostnih količinah. Pri artiklih, kjer je navedeno, da so ti na zalogi, pomeni, da so na zalogi pri Shoppster. V primerih, kjer je navedeno, da so artikli na zalogi pri dobavitelju, to pomeni, da so na voljo pri dobavitelju, zaradi česar lahko pride do odstopanja med podatkom na Platformi in dejanskim stanjem zalog pri dobavitelju. Ne glede na zgoraj navedeno, Shoppster potrošniku ne odgovarja, če določenega izdelka ob določenem času ni na zalogi.

Pravne osebe, ki so sklenile pogodbo o trgovskem zastopanju s Shoppster (v nadaljevanju: Partnerji), se na Platformi pojavljajo kot prodajalec blaga ali trgovec. Prodajalec ali trgovec pa je na Platformi lahko tudi Shoppster sam. Pod imenom vsakega posameznega izdelka je navedeno, ali je prodajalec na drobno Shoppster ali eden od Partnerjev. V primeru, da je pod imenom izdelka naveden kot trgovec Partner, bo potrošnik s Shoppsterjem sklenil pogodbo o prodaji blaga in pogodbeno ceno plačal Shoppsterju ali pooblaščeni osebi Shoppsterja, s tem da Shoppster v konkretnem primeru nastopa le kot trgovski zastopnik v imenu in na račun Partnerja, na podlagi sklenjene pogodbe o trgovskem zastopanju.

Shoppster ali Partner kot prodajalec sta dolžna na nedvoumen, čitljiv in zlahka razviden način označiti prodajno ceno ali ceno na enoto blaga. Vse cene, navedene na spletni strani, so dokončne na dan naročila blaga in vključujejo DDV. Vse cene so v evrih. Prodajalec (Shoppster ali Partner, odvisno od tega, čigavo blago se kupuje) je dolžan potrošniku izdati račun za kupljeno blago ali storitve in se mora držati navedenih cen in prodajnih pogojev. Cene ne vključujejo stroškov dostave. Potrošnik ima pravico, da se pred sklenitvijo pogodbe o prodaji blaga s podjetjem Shoppster strinja z višino stroškov dostave in vsemi drugimi dodatnimi stroški, ki jih bo imel v zvezi z blagom, ki ga naroči.

Potrošnik se s sprejemom teh Splošnih pogojev strinja, da mu Shoppster izda elektronski račun, ki  vsebuje predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost in ki je izdan in prejet v kateri koli elektronski obliki. 

Osnovne značilnosti blaga in prodajna cena so navedene ob sliki vsakega izdelka, medtem ko so ime prodajalca, sedež prodajalca, matična številka, elektronski naslov in telefonska številka prodajalca na strani Partnerja na Platformi.

Spletna cena

Spletna cena je prodajna cena blaga kupljenega preko Platforme. Spletna cena je prikazana ob izdelku v večjem fontu in velja za vse, ki naročilo izvedejo preko Platforme.

Redna cena

Redna cena je prečrtana cena v manjšem fontu ob izdelku. Velja za vse, ki izdelek kupujejo na prevzemnem mestu, Brnčičeva 49a 1231 Ljubljana-Črnuče med delovniki: 9:00-19:00, sobota: 8:00-13:00. Če redna cena pri izdelku ni objavljena, ni mogoč nakup mimo Platforme. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.

Shoppster stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti podatkov. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Potrošnik lahko poda reklamacijo, če izdelek, ki ga je kupil, odstopa od podatkov, navedenih na spletni strani.

Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve bistvene zmote po 46. členu Obligacijskega zakonika. Bistvena zmota se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.

Prodajalec svojo obveznost po kupoprodajni pogodbi izpolni s predajo blaga kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca.

Tveganje za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko slednji blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni kurir, in jo v ta namen določi kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, tveganje uničenja ali poškodovanja blaga preide na kupca ob predaji blaga prevozniku.

Svetujemo vam, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih:

  • ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
  • če se slika na embalaži ali šifra izdelka na embalaži ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na [email protected], da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna;
  • če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali;
  • nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe (nadomestni noži za brivnike, nadomestne zobne ščetke...).

V primeru dostave vam svetujemo, da:

  • paket pregledate v navzočnosti dostavljavca, ko vam ga dostavi;
  • najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi. Ker za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije in kurirsko službo DPD, se postopek uveljavljanja poškodbe pošiljke razlikujeta. 

V primeru poškodovane pošiljke, dostavljene s strani Pošte Slovenije, sledite naslednjim korakom: 

1. v roku 30 dni od prevzema pošiljke kontaktirajte nas na [email protected] ali vašo Poštno enoto in se dogovorite za obisk na domu, kjer bo uslužbenec Pošte izdelal zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa tudi sami poškodovano pošiljko odnesete v najbljižjo poštno poslovalnico in tam sledite navodilom Poštnega uslužbenca. 

2. Shranite izdelek in original embalažo v takšnem stanju, kot ste ju prejeli. Ne odstranjujte, trgajte, režite in ne zavrzite originalne embalaže. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite. Transportne poškodbe ni mogoče uveljavljati brez originalne embalaže!

3. Naredite fotografije: poškodbe embalaže (zunanje, vmesne zaščite blaga in notranje), poškodovane vsebine pošiljke in poštne nalepke na paketu. 

4. Pripravite opis poškodbe. 

5. Počakajte na prevzem poškodovane pošiljke s strani Pošte Slovenije. Pred prevzemom vas bo ta kontaktirala za ustrezen termin prevzema. 

6. Po prejemu dokumentacije bomo v najkrajšem možnem času uredili menjavo izdelka za novega ali vam povrnili kupnino

V primeru poškodovane pošiljke, dostavljene s strani DPD, sledite naslednjim korakom:

1. v roku 7 dni od prevzema pošiljke nas kontaktirajte na [email protected] in pošljite:

  • fotografijo zunanje embalaže pošiljke, vmesne zaščite blaga v pošiljki in notranjo embalažo pošiljke, 
  • fotografijo poškodovane vsebine pošiljke, 
  • fotografijo DPD nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, ki se nahaja na zunanji embalaži, 
  • kopijo originalnega računa, 
  • opis poškodbe. 

2. Shranite izdelek in original embalažo v takšnem stanju, kot ste ju prejeli. Ne odstranjujte, trgajte, režite in ne zavrzite originalne embalaže. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite. Transportne poškodbe ni mogoče uveljavljati brez originalne embalaže!

3. Počakajte na prevzem poškodovane pošiljke s strani Pošte Slovenije. Pred prevzemom vas bo ta kontaktirala za ustrezen termin prevzema. 

4. Po prejemu dokumentacije bomo v najkrajšem možnem času uredili menjavo izdelka za novega ali vam povrnili kupnino

Stvarna napaka (jamstvo za skladnost blaga):

Shoppster ali Partner kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov [email protected].  

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

Reklamacija:

Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.

Vse reklamacije, ne glede na to, ali gre za blago, ki ga prodaja Shoppster ali Partner, lahko oddate tako, da pokličete na številko: 059 100 900, preko elektronskega naslova [email protected], ali v primeru uveljavljanja garancije preko reklamacijskega zapisnika z dostavo računa na vpogled ali drugega dokazila o nakupu (kopija računa, itd.). Če je reklamacija podana zaradi pomanjkljivosti v zvezi z blagom, katerega prodaja Partner, bo Shoppster reklamacijo nemudoma poslal Partnerju v nadaljnjo obravnavo. V tem primeru Shoppster ne bo odgovoren za nadaljnja ravnanja Partnerja po navedeni reklamaciji.

Shoppster oziroma Partnerji vodijo evidenco prejetih reklamacij in jih hranijo vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje. Shoppster/Partner bo kupcu potrdil prejem reklamacije in obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.

Shoppster/Partner bo na reklamacijo kupca odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.

Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, je to vračilo zneska odvisno od načina plačila naročila:

  • če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;
  • če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica, plačilo na prevzemnem mestu), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti Shoppster.

Garancija:

Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis.

Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na pooblaščeni servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če napake niso odpravljene v omenjenem roku mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali sorazmerno znižanje kupnine. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po 2 (dveh) letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Prodajalec (Shoppster/Partner) ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščeni servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni mogoča.

Pravica do odstopa od pogodbe:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga. Kupec te pravice do odstopa od pogodbe nima v primeru nakupa blaga neposredno na prevzemnem mestu Shoppster, saj ne gre za pogodbo sklenjeno na daljavo. Prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota vseh plačil kupca po taki pogodbi ne presega 20 evrov.

Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:

  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu, ki ga lahko prenese tukaj ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Shoppster je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov.

Vsi izdelki, kupljeni pri Shoppsterju ali Partnerju preko Platforme in glede katerih je mogoč odstop od pogodbe, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, kar pomeni, da v primeru, če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico. Če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti prodajalcu. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odprl originalno embalažo);
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke,...);
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  • o prodaji hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi ter ga podjetje redno in pogosto dobavlja potrošniku na njegov dom, prebivališče ali delovno mesto.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Zaščita avtorske in sorodnih pravic ter drugih pravic intelektualne lastnine:

Shoppster ima izključno avtorsko pravico na Platformi, pa tudi na nekaterih elementih, ki jo sestavljajo, kot so besedilo, vizualni in zvočni elementi, vizualna identiteta, podatki in baze podatkov, programska koda in drugi elementi. Izkoriščanje omenjene avtorske pravice brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja Shoppsterja, se bo štelo za kršitev avtorske pravice in v tem primeru bo Shoppster pooblaščen za uporabo vseh razpoložljivih pravnih sredstev za uveljavljanje svojih pravic.

Platforma vsebuje tudi elemente, ki vključujejo izključne avtorske pravice in druge pravice na področju intelektualne lastnine drugih oseb. Druge osebe so izključno odgovorne za vsebino naštetih elementov, ne glede na to, da je taka vsebina na Platformi. Če potrošnik sam pusti svoj komentar, oceno blaga ali storitev ter fotografijo na Platformi, se s sprejetjem teh Splošnih pogojev strinja, da tak komentar, oceno ali fotografijo, Shoppster uporablja za tržne namene.

Shoppster ima pri Uradu Republike Slovenije za intelektualno lastnino pod registrsko številko 202070343 registrirano blagovno znamko SHOPPSTER od 19. 3. 2020.

Način plačila:

Potrošniki lahko izdelke, ki jih naročijo na Platformi, plačajo na naslednje načine:

1. Plačilna kartica (Visa, MasterCard, Maestro, Diners) - če je potrošnik izbral ta način plačila, bo preusmerjen na spletno stran ponudnika plačilnih storitev. Na spletni strani ponudnika plačilnih storitev bo potrošnik vnesel podatke s plačilne kartice. Če je transakcija uspešna, se potrošnik vrne na spletno stran Shoppster z obvestilom, da je bila rezervacija sredstev uspešno zaključena. Po dostavi bodo rezervirana sredstva odvzeta s kartice. Če transakcija iz katerega koli razloga ni izvedena, bo potrošnik vrnjen na Platformo z obvestilom o neuspeli transakciji. Nato bo lahko poskusil znova ali izbral drug način plačila. Podatki o potrošnikovi plačilni kartici so iz varnostnih razlogov vidni le ponudniku plačilnih storitev kot obdelovalcu kartic, zato se celoten postopek zaračunavanja izvede na spletni strani ponudnika plačilnih storitev. Podatki o plačilni kartici Shoppsterju nikoli niso na voljo. Pri vnosu podatkov plačilne kartice se zaupni podatki po javnem omrežju prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki.

Spletno mesto Shoppster, kot tudi prenos podatkov, je tehnično ali elektronsko zaščiteno. Shoppster uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil ter z izvajalcem sklene pogodbo za izvajanje spletnih plačilnih storitev. Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten s protokolom SSL. Pooblastitev in plačilo s kreditno kartico se izvaja s sistemom WSPay za sprotno avtorizacijo in plačevanje s karticami v skladu s standardi PCI DSS.

2. Plačilo po povzetju - celoten znesek naročila se plača, ko potrošnik prevzame pošiljko. Plačilo se opravi v gotovini, v roke kurirske službe, ali s plačilno kartico ob povzetju. Če se je potrošnik odločil za plačilo v gotovini, je dolžan pripraviti točen znesek denarja za plačilo. Ob dostavi in plačilu po povzetju se zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju (1,05 EUR), na kar ste opozorjeni tudi v obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila s plačilno kartico ali s plačilom na račun.

3. S plačilom na račun (e-bančništvo ali položnica na okencu). Po končanem postopku nakupa bodo potrošniku na elektronski naslov poslana podrobna navodila za plačilo. Plačilo bo nadalje izvedeno prek potrošnikovega računa za e-bančništvo ali fizično na okencu banke/pošte. Če potrošnik plačila ne izvede v roku 7 (sedmih) dni, bo njegovo naročilo samodejno preklicano. Šteje se, da je naročilo potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev v trenutku, ko je plačilo izvedeno.

4. Leanpay - obročno plačilo:  če ste za način plačila izbrali Leanpay, boste preusmerjeni na spletno stran ponudnika omenjene plačilne storitve - Leanpay. Gre za preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali zbiranja nepotrebne dokumentacije. Obročni nakup bo odobren nemudoma na spletu. Splošne info.: 

Splošne informacije:
•    Obrestna mera: 8,50 %
•    Strošek odobritve: 0 %
•    Strošek ocene tveganja: 4,5 %
•    Število obrokov: 3, 6, 12, 18, 24, 36, 48
•    Minimalni znesek kredita: 50 EUR
•    Maksimalni znesek kredita: 5000 EUR
•    Minimalni mesečni obrok: 10 EUR
•    Takojšnje plačilo ob nakupu (s plačilno kartico):
      - 0 EUR za nakupe do 1000 EUR
      - 100 EUR za nakupe nad 1000 EUR
      - 150 EUR za nakupe nad 2000 EUR


Način odplačevanja kredita: Direktna bremenitev SEPA (* strošek ocene tveganja poravnate s plačilom ob nakupu. Efektivna obrestna mera (EOM) se lahko spremeni, če se spremenijo podatki, ki so bili uporabljeni za izračun. Datum veljavnosti izračuna: 28. novembra 2023).
 

5. Nakup na obroke NLB (samo ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu shoppster.si): V primeru, da želite plačati z nakupom na obroke NLB, pri osebnem prevzemu blaga v naročilu označite možnost Plačilo po povzetju. Ob prevzemu blaga opozorite zaposlenega shoppster.si na takšno vrsto plačila. V sodelovanju z banko NLB d.d. omogočamo plačilo v največ 24 enakih obrokih, z NLB karticami z odloženim plačilom (NLB MasterCard, NLB Visa, NLB Karanta) preko POS terminala, brez papirne dokumentacije in pogodbe. Kupcu zaračunamo manipulativni strošek za nakup na obroke glede na število obrokov.

Pomembno: Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na vaši kartici!

           Število obrokov        

  Višina manipulativnega stroška

1

0,00 EUR
23,00 EUR
34,50 EUR
46,00 EUR
59,00 EUR
610,80 EUR
712,60 EUR
814,40 EUR
918,00 EUR
1020,00 EUR
1122,00 EUR
1224,00 EUR
1332,50 EUR
1435,00 EUR
1537,50 EUR
1640,00 EUR
1745,90 EUR
1848,60 EUR
1951,30 EUR
2054,00 EUR
2160,90 EUR
2263,80 EUR
2366,70 EUR
2469,60 EUR

Dostava:

Strošek dostave

Strošek dostave je vključen v skupni znesek za plačilo. Natančen strošek dostave je prikazan v procesu oddaje naročila - na strani »Pregled naročila« v razdelku »Pregled naročila« pod »Strošek dostave«.

Možnost dostave in strošek te je odvisen od: dimenzij in mase paketa ter od načina izbire pošiljke (združena ali ločena pošiljka). Vse razpoložljive možnosti dostave so vam na voljo v vaši Košarici pred zaključkom naročila.

Način izbire pošiljke

Ob naročilu dveh ali več izdelkov, se lahko odločite za ločeno ali združeno pošiljko. Ločena pošiljka pomeni, da bo vsak izdelek iz naročila dostavljen posamično in za vsak paket se plača strošek dostave.

Združena pošiljka pomeni, da bodo vsi izdelki poslani v enem paketu. Združena pošiljka bo odposlana, ko bodo pripravljeni vsi izdelki iz naročila. V tem primeru imajo lahko izdelki različen strošek dostave, zato se ob dostavi združene pošiljke za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek izdelka z najvišjo ceno dostave (na primer: prvi izdelek ima brezplačen strošek dostave, drugi 3,95 eur, skupni strošek dostave za oba izdelka znaša 3,95 eur).

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Možnosti dostave

Dostavo na naslov izvaja partnerska dostavna služba običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme ali v roku dostave, ki je naveden ob vsakem izdelku. Če katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi, bo pošiljka odpremljena istega dne, ko je izdelek prejet na zalogo.

V primeru oddanega spletnega naročila, kjer je kot način prevzema označen osebni prevzem, se bo vaše naročeno blago pripravilo v dogovorjenem dobavnem roku. V okviru osebnega prevzema imate na voljo:

  • brezplačen prevzem na Shoppster prevzemnem mestu, ki se nahaja na naslovu Brnčičeva ulica 49a - 1231 Ljubljana Črnuče (od ponedeljka do petka, med 9.00 in 19.00 uro, in soboto med 8.00 do 13.00),
  • dostavo na izbrano prevzemno točko (poslovalnica Pošte Slovenije, bencinski servis Petrol, OMW, MOL, SHELL ali paketomat). V primeru izbire ene izmed slednjih, se strošek dostave obračuna v vaši košarici ob Izbiri prevzemne točke, razdelku Pregled naročila ter ob Potrditvi naročila.

Pomembno: v primeru dostave na bencinski servis, vam ta prevzemna točka dodatno zaračuna strošek, ki ni vključen v končno ceno Shoppster:

  • bencinski servisi Petrol in LOGO+SHELL: dodaten strošek, ki ga plačate neposredno ob prevzemu znaša 0,30 eur za prevzem paketa in 0,85 eur v primeru plačila po povzetju;
  • bencinski servisi OMW: dodaten strošek, ki ga plačate neposredno ob prevzemu znaša 0,85 eur v primeru plačila po povzetju;
  • bencinski servisi MOL: ni dodatnih stroškov prevzema in plačila po povzetju.

Navedeni dodatni strošek se plača za vsak posamezen paket, ki ustreza pogojem.

Paket vas bo čakal na najbližjem bencinskem servisu 7 dni. Nato bo prenesen v skladišče, kjer bo čakal 7 dni. Po preteku bo vrnjen pošiljatelju.

Pomembno: v primeru dostave v poslovalnico Pošte Slovenije se vam ob oddaji naročila dodatno zaračuna strošek odkupnine v višini 1,05 eur v primeru izbire plačila po povzetju.

Navedeni dodatni strošek se plača za vsak posamezen paket, ki bo plačan po povzetju.

Pri izbiri dostave v paketomat mora biti naročilo plačano ob oddaji naročila (možen način spletnega plačila s kartico ali plačila po predračunu) oz. pred prejemom paketa (v kolikor je mogoče, preko aktivne povezave, poslane s strani dostavne službe). Plačilo s kartico na paketomatu ni mogoče. Dostavljeno naročilo vas bo v paketomatu počakalo 72 ur, nato pa se bo dostavilo na najbližji bencinski servis. Po 7 dneh bo paket poslan v skladišče DPD, kjer vas bo čakal še 7 dni, nato pa bo vrnjen pošiljatelju.

Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni za osebni prevzem ali dostavo z dostavno službo, boste o tem obveščeni z elektronsko pošto, SMS sporočilom ali s klicem na vašo telefonsko številko. Prevzem je možen zgolj po prejemu potrditvenega obvestila.

Ocena in mnenje:

Vse ocene in mnenja oddane na spletni strani shoppster.si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve.

Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani shoppster.si. Shoppster bo pred samo objavo ocene ali mnenja slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani shoppster.si.

S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da Shoppster oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu Shoppster. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Shoppster.

Reševanje sporov:

Prodajalec (Shoppster/Partner) in potrošnik se strinjata, da bosta poskušala vse morebitne nesporazume, ki nastanejo v času trajanja pogodbenega razmerja, rešiti na miren način. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS ponudnik/prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Prodajalec omogoča spletno trgovino na območju RS in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Veljavnost in spremembe Splošnih pogojev:

Shoppster si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev teh Splošnih pogojev v skladu s spremenjenimi pogoji poslovanja in v skladu s svojo poslovno politiko.

Shoppster se zavezuje, da bo potrošnika na primeren način obvestil o spremembah teh Splošnih pogojev.

Zadnja posodobitev Splošnih pogojev: marec 2024

Prepoved zlorabe strani:

Uporabniki Platforme ne smejo:

  • posegati v in / ali onemogočiti katero koli varnostno povezano funkcijo na Platformi ali funkcijo, ki preprečuje ali omejuje uporabo ali kopiranje razpoložljive vsebine;
  • objavljati in / ali posredovati na Platformo kakršna koli gradiva, ki ogrožajo, obrekujejo, so obscena, žaljiva, pornografska ali žaljiva, pa tudi gradivo, ki lahko sproži rasno sovraštvo;
  • posredovati netočne informacije v zvezi z osebnimi podatki, torej uporabljati tuje osebne podatke brez privolitve osebe, na katero se podatki nanašajo;
  • lažno nastopati v imenu tretje osebe, podjetja ali organizacije;
  • sodelovati v kakršnem koli nezakonitem ravnanju z uporabo Platforme;
  • spreminjati, vmešavati, prestrezati ali vdirati v Platformo, z namenom, da bi jo onemogočili;
  • uporabljati specializirane programe za prenos vsebin s Platforme;
  • naložiti gradivo s spletne strani in ga uporabiti za druge namene.

Če je kateri koli od zgornjih pogojev izpolnjen, lahko Shoppster uporabniku onemogoči trajno ali začasno uporabo te spletne strani. Shoppster lahko sprejme tudi druge ukrepe, med drugim tudi prijava uporabnika ustreznim organom.

VIDA XL vračila in reklamacije

1. Vračilo VIDA XL izdelkov

V primeru, da ste kupili VIDA XL izdelek in ste si premislili glede nakupa izdelka, nam je potrebno namero o odstopu od pogodbe javiti na naš elektronski naslov [email protected]. V sporočilu prosimo navedite številko naročila ter šifro in količino izdelkov, katere bi želeli vrniti. To lahko storite najkasneje 14 dni po prejemu pošiljke.

Obrazec za vračilo blaga lahko najdete tukaj.

Obdobje za razmislek se začne z dnem, ko: 

  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo določi kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Po odobrenem vračilu, bo naročen prevzem izdelka na vašem naslovu s kurirsko službo GLS. Stroški vračila VIDA XL izdelkov so brezplačni.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da izdelka ni mogoče vrniti v originalni embalaži, mora biti nova embalaža podobna prvotni embalaži, v kateri ste prejeli izdelek.

Izdelek mora biti vrnjen najkasneje 14 dni po poslanem obvestilu o nameri odstopa od pogodbe. Vračilo sredstev lahko prestavimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne pošljete dokazila, da ste nam blago poslali nazaj. Pričakovani rok vračila sredstev v tem primeru je od 3 do 7 delovnih dni od trenutka prejema blaga.

Vračila so odvisna od načina plačila:

  • če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, vam sredstva vrnemo na kartico;
  • če je naročilo plačano na kakršenkoli drug način (plačilo po povzetju, prek spletne banke, po predračunu), bomo sredstva izplačali izključno na TRR kupca, zato nam morate po elektronski pošti posredovati številko bančnega računa za vračilo sredstev.

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe, če gre za:

  • blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • blago, ki je pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • zapečatene avdio ali video posnetke in računalniške programe, kjer je kupec odprl zaščitni pečat po dostavi. V primeru, da pečata ni, kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če je odprl originalno embalažo;
  • dobavo časopisov in periodičnih publikacij;
  • dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je potrošnik pečat odprl po dostavi (sem spadajo britvice, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke ...);
  • dobavo blaga, ki je po svoji naravi neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

imageDen in VidaXL izdelkov ni mogoče vrniti na Shoppster prevzemno mesto. Prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč strankam na [email protected] za nadaljnje informacije. 

Za več podrobnosti si preberite naše Splošne pogoje.

2. Reklamacija VIDA XL izdelkov

V primeru, da ste prejeli nepravilen ali poškodovan VIDA XL izdelek, nam prosimo pošljite sliko izdelka na naš elektronski naslov [email protected] ali nas pokličite na številko +386 59 100 900.  Za hitrejše reševanje reklamacije, vas naprošamo, da v sporočilu navedete številko naročila ter številko izdelka.

Lahko nas tudi kontaktirate s pomočjo kontaktnega obrazca Podpora.

Vse, kar potrebujete za uveljavljanje svoje pravice do reklamacije, je dokazilo o nakupu spornega izdelka. Z vsako pošiljko boste prejeli dokumentacijo, ki vam bo služila kot dokaz o nakupu, zato je pomembno, da jo hranite do izteka dveletnega obdobja, v katerem je prodajalec odgovoren za neskladnost izdelka, oziroma do izteka garancijskega obdobja. Prosimo vas, da obdržite originalno embalažo.

Ko vložite zahtevek za reklamacijo oziroma pritožbo, smo prejem dolžni potrditi ter navesti številko, pod katero je vpisana v naše evidence.

Na vaš zahtevek smo dolžni odgovoriti najkasneje v osmih dneh. Naj poudarimo, da bomo rok osmih dni upoštevali od trenutka, ko blago prispe na dogovorjeni naslov, saj lahko šele po prejemu blaga potrdimo obstoj napake. Naš odgovor bo vseboval odločitev o tem, ali sprejemamo vaš zahtevek, izjavo ter predlog in rok za razrešitev.

Če vašega zahtevka ne bomo sprejeli (npr. če ste sami prispevali k okvari z ravnanjem v nasprotju z navodili ali če so izdelek popravljale nepooblaščene osebe), krijete stroške pošiljanja blaga in stroške diagnosticiranja napake v skladu s cenikom pooblaščenega servisa.

Če ste prejeli poškodovano pošiljko, nas v roku 24 ur po prejemu izdelka obvestite o morebitni škodi, nastali med prevozom, manjkajočih delih ali napakah izdelka. Prevzeto blago ste dolžni preveriti po prevzemu. Morebitne napake bomo poskusili kar najhitreje odpraviti. Če so na embalaži vidni znaki poškodb, vam svetujemo, da takšne pošiljke ne prevzamete.

Vse podrobnosti v zvezi z neskladnostjo izdelka in načinom reševanja zahtevkov si lahko preberete v poglavju Splošni pogoji, kjer so podrobneje obrazložene vaše pravice, ki vam pripadajo po Zakonu o varstvu potrošnikov. 

imageDen in VidaXL izdelkov ni mogoče reklamirati na Shoppster prevzemnem mestu. Prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč strankam na [email protected] za nadaljnje informacije.