Najnovejši dodatek k Dunlopovi ponudbi osebnih vozil je Dunlop Winter, popolnoma nova pnevmatika, ki združuje strokovno znanje znamke v zimskem segmentu v paket, zasnovan tako, da voznikom različnih avtomobilov vliva samozavest v zimski vožnji.
S skupno 69 velikostmi od 15' do 21', ki bodo uvedene, je bila Dunlop Winter razvita tako, da voznikom nudi pomiritev v najhladnejših mesecih v letu, s posebnim poudarkom na zmogljivosti v snegu in mokrem vremenu, hkrati pa zmanjša porabo goriva. Pnevmatika ima Dunlopov logotip 'EV Ready' na bočnici, kar pomeni, da je skupaj z vsemi drugimi pnevmatikami Dunlopove ponudbe primerna za uporabo na električnih vozilih kot tudi avtomobili s pogonom na ICE.
Dunlop Winter prispeva k njegovi primernosti za današnje avtomobilski park, kjer je več elektrificiranih vozil kot kdaj koli prej, in ima lahko konstrukcijo, ki vodi do zmanjšane porabe goriva in daljšega dosega EV1. To dosežemo z zmanjšanjem skupne teže pnevmatike do 1 kg, s čimer se zmanjša kotalni upor.
Na zasneženih cestah učinkovit sistem lamel pnevmatike prisili bloke tekalne plasti, da se aktivno vkopavajo v sneg, kar pomaga izboljšati zavorno pot. Medtem stranski robovi blokov na dezenu tekalne plasti pomagajo zagotoviti odlično vodljivost in nadzor na mokrih cestah, tako da potisnejo vodo stran od območja kontaktne površine pnevmatike.
Najnovejši dodatek k Dunlopovi ponudbi osebnih vozil je Dunlop Winter, popolnoma nova pnevmatika, ki združuje strokovno znanje znamke v zimskem segmentu v paket, zasnovan tako, da voznikom različnih avtomobilov vliva samozavest v zimski vožnji.
S skupno 69 velikostmi od 15' do 21', ki bodo uvedene, je bila Dunlop Winter razvita tako, da voznikom nudi pomiritev v najhladnejših mesecih v letu, s posebnim poudarkom na zmogljivosti v snegu in mokrem vremenu, hkrati pa zmanjša porabo goriva. Pnevmatika ima Dunlopov logotip 'EV Ready' na bočnici, kar pomeni, da je skupaj z vsemi drugimi pnevmatikami Dunlopove ponudbe primerna za uporabo na električnih vozilih kot tudi avtomobili s pogonom na ICE.
Dunlop Winter prispeva k njegovi primernosti za današnje avtomobilski park, kjer je več elektrificiranih vozil kot kdaj koli prej, in ima lahko konstrukcijo, ki vodi do zmanjšane porabe goriva in daljšega dosega EV1. To dosežemo z zmanjšanjem skupne teže pnevmatike do 1 kg, s čimer se zmanjša kotalni upor.
Na zasneženih cestah učinkovit sistem lamel pnevmatike prisili bloke tekalne plasti, da se aktivno vkopavajo v sneg, kar pomaga izboljšati zavorno pot. Medtem stranski robovi blokov na dezenu tekalne plasti pomagajo zagotoviti odlično vodljivost in nadzor na mokrih cestah, tako da potisnejo vodo stran od območja kontaktne površine pnevmatike.